کد خبر: 13641

عرضه نسخه موبایل پورتال کاربران شاتل

سینا: نسخه موبایلی پورتال کاربران شرکت شاتل راه‌اندازی و عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، مشتریان برای دسترسی به نسخه موبایلی پورتال مشتریان باید پس از بارگذاری صفحه نسبت به انتخاب گزینه همراه (روی منوی نسخه کامل/همراه در بالای سمت راست سایت) اقدام کنند.
با سازگاری سامانه my.shatel.ir با صفحات تلفن‌های همراه، دسترسی مشتریان شاتل به پورتال و اطلاعات حساب خود از طریق مرورگرهای تلفن همراه ممکن شده است.
مرورگرهای کروم، اپرا، سافاری و فایرفاکس قابلیت نمایش و سازگاری با نسخه موبایل my.shatel.ir را دارند.
ارایه، تامین و خدمات پشتیبانی فنی محصولات و خدمات، ساخت و نگه‌داری حساب مشتریان، تماس با مشتریان درخصوص خدمات یا محصولات، ارایه پیشنهادها یا امور ترویجی، پایش، مدیریت و امنیت شبکه از طریق پورتا مشتریان شاتل صورت می‌گیرد.
شاتل، بزرگترین مجموعه ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران است و در چند سال گذشته به تناوب و در مهر ماه امسال از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان برترین سرویس‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت معرفی شد. گفتنی‌است هم اینک نزدیک به ۵۰۰ هزار کاربر اینترنت پرسرعت کشور از سرویس‌های شاتل استفاده می‌کنند.
مشتریان شاتل می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق ایمیل با نشانی voc@shatel.ir یا لینک www.shatel.ir/Complaints/default.loco مطرح کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شاتل به نشانی www.shatel.ir مراجعه کنند.



نظرات غیرفعال است.