کد خبر: 13366

روشنگری وزارت ارتباطات

سینا: وزیر ارتباطات به وعده روزهای اول پس از ورودش به وزارت ارتباطات برای اعلام نتایج ارزیابی کیفیت سرویس‌ها و خدمات اپراتورهای فعال کشور عمل کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، اولین گزارش منتشر شده از سوی محمود واعظی، به پرمخاطب‌ترین و پردرآمدترین بخش ارتباطات کشور یعنی تلفن همراه بازمی‌گردد که در آن به جزئیات نقاظ ضعف و قوت اپراتورها پرداخته است تا براساس آن نه تنها مشترکان بتوانند با بررسی‌های ساده ای نسبت به انتخاب اپراتور خود انتخاب کنند بلکه اپراتورها نیز بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و نسبت به بهبود و تقویت آنها اقدام کنند.
جزئیات منتشر شده از ارزیابی‌‌های صورت گرفته حاکی از آن است که وزارت ارتباطات اراده‌ای مصمم برای بهبود وضعیت ارتباطات کشور که دولت درآمد زیادی از محل آن کسب می‌کند، دارد و به دنبال آن است تا نسبت به کاهش نارضایتی‌های کاربران از سرویس‌های دریافتی اقدام کند.
پیش از این نیز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در ذیل آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به انتشار نتایج ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه و رده‌بندی آنها اقدام کرد و براساس آن ایرانسل برترین خدمات‌دهنده تلفن همراه شد و همراه اول در جایگاه بعدی قرار گرفت.
گزارش تازه وزارت ارتباطات نیز موید تایید رده‌بندی‌های قبلی و هشدار به اپراتورها برای اصلاح نقاط ضعف است و ادامه این مسیر روشنگر راه کاربرانی خواهد بود که هزینه‌های هنگفتی را برای دریافت این خدمات می‌پردازند.



نظرات غیرفعال است.