کد خبر: 13687

حضور ایرانسل در دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایتمندی مصرف‌کنندگان

سینا: ایرانسل با برپایی غرفه‌ای در شبستان مصلای امام خمینی(ره) در دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایتمندی مصرف‌کنندگان، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل؛ در دومین دوره این نمایشگاه، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها و شرکت‌های فعال و برتر در حوزه خدمات پس از فروش حضور خواهند داشت.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، فرهنگ‌سازی، معرفی نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان داخلی و ایجاد رقابت جهت ارائه خدمات بهتر اعلام شده است.
دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایتمندی مصرف‌کنندگان که از نوزدهم آذرماه و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرده، تا ٢٢ آذر و از ساعت ٩ صبح تا ١٨ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.



نظرات غیرفعال است.