کد خبر: 11876

ایرانسل برای پنجمین سال متوالی برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور شد

سینا: چهار تندیس زرین چهارمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهدا شد و ایرانسل برای پنجمین سال متوالی به ‌عنوان برترین ارایه‌‌دهنده خدمات ارتباطی کشور معرفی شد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره جایگاه برترین برند خدمات ارتباطی کشور، برترین عرضه کننده خدمات مشترکین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و همچنین برترین مدیریت روابط عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به‌ عنوان برترین ستاره سه دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران هم به ایرانسل اعطا شد.
در مراسم اهدای جوایز چهارمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه روز چهارشنبه، ۹ اسفندماه، با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب سرمایه‌گذاری متناسب، پوشش گسترده و عرضه گسترده ترین شبکه اینترنت همراه کشور، دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۱» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری توسط دکتر بزرگیان -معاون نوسازی وتحول اداری ریاست جمهوری و رئیس کمیته تخصصی دولت الکترونیک- به مدیرکل پروژه ایرانسل اهداء شد.
هیئت داوران، به سبب ایجاد مزیت های نسبی متمایز و نوآورانه، ضریب نفوذ بالا در بازار هدف، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، شناخته شدن به عنوان پیشتاز و راهبر در ارائه خدمات ارتباطی، استقرار سیستم مدیریت هوشمند برند و تغییر نگاه به مفهوم برندسازی به عنوان یک سرمایه گذاری ماندگار، برند “ایرانسل” را به عنوان “برترین برند خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۱” معرفی کرد. تندیس زرین این بخش توسط دکتر علی اکبر جلالی به مدیر ارشد بازاریابی ایرانسل اهدا شد.
بر اساس این گزارش، هیئت داوران به سبب ایجاد بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه، یکپارچه سازی شبکه مراکز تماس محلی و عرضه تجربه ای جدید، سهل الوصول و فرهنگ‌ساز در مفهوم خدمات مشترکین، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به عنوان “برترین عرضه کننده خدمات مشترکین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۹۱” معرفی کرد. تندیس زرین این بخش توسط امیرحسین سعیدی نائینی به مدیرکل ارتباط با مشتریان ایرانسل اهدا شد.
هیئت داوران جشنواره ستاره های فناوری ایران، طی سه سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل، اهدا و آرش کریم بیگی را طی سه سال متوالی به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرده بود، از این رو نشان “برترین ستاره سه دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران” به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا شد.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، هرساله و با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز آغاز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.



نظرات غیرفعال است.