کد خبر: 12100

امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل به مردم زلزله‌زده بوشهر از طریق پیام‌کوتاه

سینا: به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیب‌دیده در زلزله‌ استان بوشهر از طریق تلفن‌همراه، سامانه “مشارکت های مردمی ۸۱۱۵” با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزله‌زده در این منطقه اهدا کنند. این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر می‌شود.
این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.
براساس این گزارش، از آنجایی که در شبکه تلفن همراه ایرانسل، طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه اجرا شده بود، همانند تجربه فاجعه زلزله آذربایجان شرقی، پس از وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۶٫۱ در مقیاس ریشتر در شهرستان‌ دشتی استان بوشهر، برای سرویس دهی به مشترکان در مناطق زلزله‌زده مشکلی ایجاد نشده و با پایداری کامل در حال سرویس دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق العاده میزان مکالمات درخواستی است، ضمن آنکه نمایندگان و تیم فنی ایرانسل، یکساعت پس از وقوع زلزله به منطقه اعزام شده‌اند و به‌طور مستمر در مناطق زلزله‌زده حضور دارند و برای ارائه سرویس پایدار در منطقه فعالیت می‌کنند.



نظرات غیرفعال است.