شاتل اپراتور اینترنتی پیشرو در رعایت حقوق مصرفکنندگان شد
سینا: گروه شرکتهای شاتل پس از ارزیابیهای چندماهه توسط مدیران و کارشناسان سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی شاتل، این گواهینامه همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به شاتل اعطا شد.
شاتل براساس ارزیابیهای سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و از میان حدود ۴۰۰ شرکت و سازمانی که طی چند ماه گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، موفق به دریافت گواهینامه ملی ویژه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. گفتنیست، رضایت حداقل ۷۵ درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این جایزه ملی اعلام شده است.
سیزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، وزارت صنعت و معدن، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان استاندارد، روز گذشته، ۱۹ اسفندماه به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور معاون محترم برنامهریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و … برگزار شد.