کد خبر: 8147
شرکت پست اعلام کرد:

پست مسوول اختلال در توزیع قبوض تلفن همراه تهران و البرز نیست

سینا: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به دنبال اختلالات رخ داده در توزیع قبوض تلفن همراه مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول اعلام کرد در این باره هیچ گونه مسوولیتی متوجه شرکت پست نیست.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، باتوجه به اختلالات موجود در امر توزیع قبوض تلفن همراه و تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر تاخیر، اشتباه در تحویل یا عدم دریافت این قبوض شرکت پست خود را مسوول این اختلالات ندانست.
این شرکت اعلام کرد: باتوجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار راسا و با بهره‌گیری از شبکه‌های غیرپستی قبوض را توزیع می‌کند، لذا در این خصوص هیچ گونه مسوولیتی متوجه شرکت پست به عنوان متولی رسمی فعالیت‌های پستی نیست.
روز گذشته شرکت خدمات اول مبین نیز طی نشست خبری از توزیع قبوض مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در استان تهرن از سوی این شرکت خبر داد.
ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل این شرکت از آغاز به کار پروژه توزیع اول خبر داد و اعلام کرد: از این پس پخش قبوض مشترکین دائمی همراه اول استان تهران توسط این مجموعه انجام می‌شود.
وی گفت: وظیفه پست ارسال مرسوله است، ولی مجموعه خدمات اول مرسوله توزیع نمی‌کند و تنها اعلامیه مبلغ بدهی مشترکین را  به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول پخش می‌کند که نوعی از ارائه خدمات در محل کار یا زندگی مشترکین همراه اول است.
قدیرکاشانی درحالی اختلال در توزیع قبوض را به عدم کامل بودن اطلاعات آدرس مشترکین، عدم امکان شناسایی آدرس مشترکین همراه اول، تغییر آدرس مشترکین، مغایرت کدپستی با آدرس، تغییر پلاک در آدرس فعلی مشترک و … مرتبط دانست که تا پیش از این شرکت پست با همین آدرس‌ها نسبت به توزیع به موقع قبوض اقدام می‌کرده است.



نظرات غیرفعال است.