کد خبر: 13022

واگذاری مدیریت خدمات به مشترکان همراه اول و دفاتر بخش خصوصی در استان تهران به شرکت خدمات اول TCT

سینا: شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) طی توافقی با شرکت خدمات اول TCT مدیریت دفاتر بخش خصوصی همراه اول در تهران را به این شرکت واگذار کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل این شرکت گفت: تمامی امور اجرایی خدمات مشترکان همراه اول در سطح استان تهران که شامل مدیریت حدود ۶۰۰ دفتر بخش خصوصی نیز است، به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.
ناصر قدیرکاشانی افزود: طی توافقی که با شرکت همراه اول داشته‌ایم؛ نظارت بر عملکرد، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات، تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانه‌ای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکان همراه اول و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT واگذار شده است.
وی گفت: از این پس نظارت فیزیکی و حضوری بر دفاتر بخش خصوصی و کنترل عملکرد آنها برابر ضوابط ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهانه برای تمامی این دفاتر و پیگیری برای دریافت به موقع مطالبات آنها توسط شرکت خدمات اول TCT انجام خواهد شد.
قدیرکاشانی با اشاره به مدیریت توزیع تمامی اقلام موردنیاز این دفاتر از قبیل فرم‌های ارائه خدمات، سیم‌کارت و اقلام تبلیغاتی توسط شرکت خدمات اول TCT گفت: در نظر داریم در حومه استان تهران نقاطی را برای دسترسی مناسب تر به دفاتر و توزیع به موقع اقلام انتخاب کنیم تا این دفاتر بتوانند با سرعت بیشتری نسبت به دریافت اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگویی به سوالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۷۸۷ و همچنین سایت www.tct1.ir، افزود: با راه‌اندازی تیم پاسخگویی ستادی در این شرکت، این دفاتر می‌توانند تمامی سوالات و ابهامات درخصوص نحوه ارائه خدمت به مشترکان همراه اول و همچنین مشکلاتی که امکان حل آن را در داخل دفاتر ندارند، به شرکت خدمات اول TCT منتقل کنند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستادی همراه اول نسبت به رفع آن مشکلات اقدام شود.
قدیرکاشانی همچنین گفت: رفع مشکلات اپراتوری و حل مغایرت‌های فنی در شبکه تلفن همراه از جمله وظایف پاسخگویی واحد پشتیبانی به دفاتر بخش خصوصی همراه اول است؛ ضمن آنکه مشترکان همراه اول می‌توانند در صورت وجود هرگونه اعتراض به نحوه پاسخگویی این دفاتر، به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه و مشکل خود را طرح کنند تا موضوع توسط این شرکت پیگیری و نتیجه به اطلاع مشترک رسانده شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به اینکه خدمات دفاتر بخش خصوصی هیچ تغییری نداشته و همانند ادارات مشترکین همراه اول همان خدمات ارائه خواهد شد، گفت: هدف از این واگذاری افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات مناسب به مشترکان و دفاتر بخش خصوصی و بالابردن سطح کیفی ارائه خدمات و افزایش درآمد دفاتر بخش خصوصی از طریق افزایش تنوع خدمات در این دفاتر است و امیدواریم با توجه به توان بخش خصوصی، امکان خدمت رسانی مناسب تر به مشترکان همراه اول فراهم شود.



نظرات غیرفعال است.