کد خبر: 8298

مرکز تماس خدمات SLA زیرساخت راه اندازی شد

سینا: مرکز پاسخگویی پنج شماره ای خدمات SLA شرکت ارتباطات زیرساخت راه اندازی شد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از شرکت ارتباطات زیرساخت، مرکز پاسخ گویی خدمات SLA شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن ۴۲۸۱۱ پاسخ گوی مشترکین سرویس های دیتا است.
حسن کریمی مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا  این شرکت با اعلام این خبر گفت: این مرکزبا هدف اجرای بهینه موافقتنامه سطح خدمات (SLA) خدمات دیتا و با هدف بهبود پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت  راه اندازی شد.
مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت افزود:  این شرکت با راه اندازی مرکز پاسخگویی پنج شماره ای ۴۲۸۱۱، ضمن ارتقاء وضعیت پاسخگویی به مشتریان، امکان پیگیری وضعیت ارتباطات دیتای شرکت های طرف قرارداد را فراهم  کرده است
کریمی گفت: مشتریان خدمات دیتای شرکت ارتباطات زیرساخت که دارای قرارداد مستقیم با این شرکت هستند، با تماس با شماره ۴۲۸۱۱ در هر ساعتی از شبانه روز، امکان پیگیری مشکلات احتمالی خطوط ارتباطی خود را دارند.
وی افزود: با تماس مشترک، به صورت خودکار، براساس شرایط SLA  اقدام می شود و مواردی که افت کیفیت و یا قطعی احتمالی  ناشی از افت کیفیت سیستم های فنی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد، براساس مفاد SLA  و موارد مربوط به جرایم اقدام می شود.
کریمی تصریح کرد: پیش از این، ارایه خدمات برای پیگیری شبانه روزی وضعیت ارتباطات و رفع خرابی های احتمالی، با اختصاص چند خط تلفن معمولی   انجام می شد اما هم اکنون با استفاده از این سامانه پنج شماره ای و باتوجه به ضبط تمامی  مکالمات، اقدامات فنی  و پیگیری های بعدی نیز با شرایط بهتری امکان پذیر  خواهد شد.



نظرات غیرفعال است.