کد خبر: 7772

مخابرات استان‌های آذربایجان غربی، قزوین و خوزستان تا اطلاع بعدی از فروش اینترنت منع شدند

سینا: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در صورتی که سطح کیفیت سرویس پایین‌تر از سطح کیفیت مقرر شده در SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود اما براین اساس اپراتور نمی‌تواند به طور مکرر سطح کیفیت سرویس را پایین آورده و خسارت پرداخت کند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسن رضوانی با اشاره به این امر که پهنای باند فروخته شده به صورت اختصاصی (Dedicated) به مشترکین توسط شرکت‌های ارایه‌کننده سرویس باید به صورت شبانه‌روزی در اختیار آنها باشد، اظهار داشت: اگر پهنای باند به صورت اشتراکی به مشترکین فروخته شود باید بر مبنای نرخ اشتراک توافق شده در قرارداد بین مشترک و شرکت ارایه‌دهنده سرویس، به مشترک ارایه شود.
او افزود: در صورت تکرار وضعیت فوق‌الذکر، ارایه سرویس توسط  اپراتور  تا زمانی که سطح کیفیت سرویس را به سطح مطلوب برگرداند، متوقف خواهد شد.
رضوانی گفت: شرکت‌های مخابرات استان آذربایجان غربی، قزوین و خوزستان به دلیل عدم تناسب پهنای باند خریداری شده و پهنای باند فروخته شده از فروش سرویس‌های اینترنتی منع شده‌اند و ارایه سرویس از سوی این شرکت‌ها تخلف محسوب می‌شود و چنانچه کسانی اقدام به دریافت سرویس از آنها کنند، نمی‌توانند انتظار کیفیت مطلوب را داشته باشند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در خصوص این شرکت‌ها اظهار داشت: این شرکت‌ها تا زمانی که پهنای باند خود را ترمیم نکنند و کیفیت سرویس خود را به سطح مطلوب نرسانند، اجازه فروش نخواهند داشت.



نظرات غیرفعال است.