شاتل ۳۲۰ هزار کاربر اینترنت دارد
سینا: مدیرعامل شرکت شاتل گفت: شمار کاربران اینترنت پرسرعت شاتل به ۳۲۰ هزار کاربر رسید.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، احمد نخجوانی در نشست خبری که به مناسبت دریافت جایزه ملی تعالی سازمانی از سوی شاتل برگزار شد، با اشاره به انگیزه حرکت این شرکت در مسیر تعالی سازمانی و با تاکید براینکه شاتل بزرگترین مصرفکننده پهنای باند اینترنت کشور بعد از مخابرات و دارای بیشترین تعداد پروانه ISDP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، افزود: برای سال آینده این شرکت قصد دارد که نشان تقدیر ۴ ستاره EFQM که تاکنون تنها ۱۰ سازمان در ایران موفق به دریافت آن شده اند را کسب کند.
وی اظهار داشت: شاتل همچنین در جشنواره ملی فاوا که اردیبهشت ماه سال ۹۱ برگزار میشود نیز حضور فعال خواهد داشت.
به گفته نخجوانی، بدون شک جایزه ملی تعالی سازمانی تاثیر مثبتی در ارایه خدمات این شرکت در سطح استانداردهای جهانی به کاربران اینترنت سراسر کشور خواهد داشت.
مراسم اهدای جایزه ملی بهرهوری هر سال برای انجام ارزیابی و اعطای جایزه ملی بهرهوری در ایران توسط موسسه مطالعات و بهرهوری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار میشود که در راستای این جشنواره، جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای نخستین بار به شرکت “آریا رسانه تدبیر شاتل” به عنوان تنها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعطا شد.
در سال جاری، شرکت شاتل نیز همانند سایر سازمانهای برتر ایرانی، دستاوردهای خود را در استقرار سیستمهای نوین مدیریتی، در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشته بود و توانست در اولین سال حضور خود، جایزه تعالی را در قالب “تقدیرنامه دو ستاره” را برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.
در این مراسم، تندیس جایزه و لوح تقدیر دو ستاره (EFQM) توسط وزیر صنعت و معدن و تجارت به مدیرعامل شرکت شاتل اعطا شد.
مدلهای تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار براساس تجارب سازمانهای برتر دنیا تدوین شده و از بهترین ساز و کارهایی هستند که رهبران سازمانها در اغلب کشورهای پیشرفته و درحال توسعه برای غلبه بر چالشهای مدیریتی و مقایسه وضعیت خود با سازمانهای برتر از آنها استفاده میکنند که از معروفترین این مدلهای تعالی می توان به جایزه تعالی اروپا و کیفیت کانادا اشاره کرد که براساس این مدلها امروز در دنیا جوایزی در سطوح ملی و بینالمللی اعطا شده و سازمانهای برتر معرفی میشوند.
نخجوانی با اشاره به اهمیت نشان اعطا شده به شاتل که براساس استانداردهای مدل تعالی سازمانی EFQM که بنیاد مدیریت کیفیت اروپا آن را بنا نهاده تعریف شده است، اظهار داشت: این مدل را سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با نگاه تعالی سازمانی را به بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت در ایران پیاده سازی کرده است.
وی با بیان اینکه ۱۰۸ شرکت در این جشنواره حائز دریافت شرایط بودند و ۴۹ شرکت گواهی تعهد به تعالی را گرفتند، ادامه داد: تنها ۵ شرکت در کشور حائز شرایط دریافت تندیس شدند. همچنین شرکت شاتل با اولین سال ورود خود به این عرصه موفق شد برای نخستین بار نشان تقدیر دو ستاره را برای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.