کد خبر: 9529

سرگردانی مشترکان اینترنت لایزر

سینا: با اعلام خروج لایزر از بازار اینترنت پرسرعت کشور، مشترکان این اپراتور سرگردان شده‌اند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، شرکت لایزر یکی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس ADSL سرانجام پس از توقف فعالیت‌ها و با واگذاری کاربرانش به شرکت‌های آسیاتک و فن‌آوا از بازار ADSL کشور خارج شده و در این میان برخی مشترکانش در این بازار برای ادامه دریافت سرویس خود با بی‌توجهی مواجه شده‌اند.
با اعلام عدم ارایه سرویس از سوی این شرکت، مشترکان آن باوجود امضای فرم جمع‌آوری سرویس در نمایندگی این شرکت و مراجعه حضوری به مرکز مخابراتی اما مخابرات حاضر به جمع‌آوری خطوط مشترکین نمی‌شود.
ظاهرا بدهی لایزر به مخابرات موجب شده تا خطوط این مشترکین جمع‌آوری نشود بطوریکه مراکز مخابراتی به مشترکاناینطور پاسخ داده‌اند که چون لایزر به آنها بدهکار است، تا وقتی بدهی خود را تسویه نکند، خطوط مشترکین جمع‌آوری نمی شود.
مراکز مخابراتی به مشترکان لایزر پیشنهاد داده‌اند یا خط تلفن جدیدی را خریداری کنند یا از اینترنت پرسرعت مخابرات استفاده کنند.



  1. آرش

    با سلام،

    من هم از مشترکان این اپراتور می باشم و از اواسط اردیبهشت ماه با مشکلات عدیده ای در برقراری ارتباط و سرعت مواجه هستم و به دفعات نیز تماس گرفته ام و هیچکس جوابگو نیست و یا جواب های پرت می دهند که در نهایت منتج به این می شود که مشکل از شما و خط تلفن است و ما هیچ مشکلی نداریم. . . واقعا نمی دانم باید چکار کنم؟! نزدیک به ۱۶۰ هزار تومان شارژ کرده ام اما به اندازه ۵۰ هزار توامن هم خدمات دریافت نمی کنم…شما رو به خدا قسم یه فکری بکنید.