کد خبر: 7593

زیرساخت ۱۸ میلیون دقیقه مکالمات برای حجاج ایرانی برقرار کرد

سینا: شرکت ارتباطات زیرساخت در ۴۰ روز نخست مراسم حج امسال، موفق شد از طریق هفت میلیون تماس تلفنی ،۱۹میلیون دقیقه مکالمه برای زائران ایرانی بیت‌الله الحرام بین ایران و عربستان برقرار کند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از شرکت ارتباطات زیرساخت، ابوالفضل انوریان مدیر کل مهندسی عملیات شبکه سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت و ربیس کمیته اجرایی ارتباطات بین‌الملل عربستان با اعلام این مطلب افزود: این میزان مکالمات از طریق ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تماس از ایران به مقصد عربستان با ۱۷میلیون دقیقه مکالمه تلفنی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار ارتباط تلفنی حجاج ایرانی از عربستان به مقصد کشورمان با حدود ۲ میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی با بستگانشان در ایران فراهم شده است.
وی پیش‌بینی کرد این آمار تا پایان مراسم حج امسال نسبت به سال گذشته تا ۳۰ درصد افزایش یابد.
انوریان با اشاره به اینکه امسال ۹۷ هزار زائر ایرانی بیت‌الله الحرام در سرزمین وحی حضور پیدا کردند، توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی ارتباطات بین‌الملل کشورمان تلاش کرده است تمامی درخواست‌های تلفنی حجاج را با کیفیتی مطلوب از طریق بسترهای ارتباطی خود به سرزمین وحی راهیابی کند.
وی تصریح کرد: کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز فنی این شرکت به صورت شبانه‌روزی کیفیت این ارتباطات را زیرنظر دارند تا در صورت هرگونه اختلال احتمالی، اقدامات لازم را برای رفع آن به عمل آورند.
انوریان گفت: تلاش کرده‌ایم کیفیت ارتباطات تلفنی مسیرهای ایران و عربستان نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.



نظرات غیرفعال است.