کد خبر: 7516

زیرساخت هفت میلیون و۵۰۰ هزاردقیقه مکالمات برای حجاج ایرانی برقرار کرد

سینا: شرکت ارتباطات زیرساخت در ۲۲ روز نخست مراسم حج امسال، موفق شد از طریق چهارمیلیون تماس تلفنی ،هفت میلیون و۵۰۰ هزاردقیقه مکالمه برای زائران ایرانی بیت الله الحرام بین ایران و عربستان برقرار کند.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) مهندس« ابوالفضل انوریان »مدیر کل مهندسی عملیات شبکه سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت ورییس کمیته اجرایی ارتباطات بین الملل عربستان با اعلام این مطلب افزود: این میزان مکالمات از طریق سه میلیون تماس از ایران به مقصد عربستان با شش میلیون و ۵۰۰ هزار دقیقه مکالمه تلفنی و ۵۰۰ هزار ارتباط تلفنی حجاج ایرانی از عربستان به مقصد کشورمان با حدود یک میلیون دقیقه مکالمه حجاج ایرانی با بستگانشان در ایران فراهم شده است.
مهندس انوریان با اشاره به این نکته که تاکنون تمامی ۹۷ هزار زائر ایرانی بیت الله الحرام در سرزمین وحی حضور پیدا کرده اند ، توضیح داد:شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی ارتباطات بین الملل کشورمان تلاش کرده است تمامی درخواست های تلفنی حجاج را با کیفیتی مطلوب از طریق بسترهای ارتباطی خود به سرزمین وحی را هیابی کند.
وی تصریح کرد:کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز فنی این شرکت به صورت شبانه روزی کیفیت این ارتباطات را زیر نظر دارند تا در صورت هر گونه اختلال احتمالی ، اقدامات لازم را برای رفع آن به عمل آورند .
وی در پایان گفت:تلاش کرده ایم کیفیت ارتباطات تلفنی مسیر های ایران و عربستان نسبت به سال های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.



نظرات غیرفعال است.