راهاندازی بزرگترین contact center در کشور
سینا: مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به تفاهمنامه امضا شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران گفت: طی این تفاهم نامه مقرر شده بزرگترین contact centerکشور با هدف ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در ۲ استان و با ۴۳۰۰ نفر نیروی پاسخگو توسط شرکت خدمات اول TCT رااندازی شود.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، ناصر قدیرکاشانی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در راهاندازی این مرکز از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده میشود؛ افزود: اولین ساختمان در استان تهران و با بهرهگیری از آخرین متد پاسخگویی دنیا در فضایی جذاب از نظر رفاهی برای پرسنل، در حال آمادهسازی است.
وی با بیان اینکه با استفاده از یکی از بهترین برندهای نرم افزار contact center در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماسگیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد؛ تصریح کرد: این مرکز به صورت شبانهروزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس گیرندگان خدمترسانی خواهد کرد.
بنیانگذار گروه خدمات اول، مهمترین هدف از راهاندازی این مرکز را ارائه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهرهبرداری از آن را مرداد ۹۲ اعلام کرد.
قدیرکاشانی در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، خاطرنشان کرد: مشترکین همراه اول میتوانند به جای مراجعه مستقیم به همراه اول، به ۹ مرکز مشترکین تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است؛ مراجعه کنند تا در وقت و هزینه آنها صرفهجویی قابل توجهی شود.
وی با تاکید بر اینکه این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: درحال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به ۹ شعبه برگزیده مشترکین و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال میتوانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شماره نامه دریافتی حداکثر پس از ۷۲ ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند