کد خبر: 15213

تکنسین‌های کامکست را در صفحه نمایش موبایل خود ردیابی کنید

سینا: شرکت مخابراتی کامکست، با هدف به حداقل رساندن زمان اتلافی مشتریان، ویژگی جدیدی را به برنامه کاربردی خود اضافه کرده است.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات(سینا)، کامکست که بزگترین اپراتور شبکه‌های کابلی و یکی از بزرگترین شبکه‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت خانگی است، در جدیدترین شعار تبلیغاتی خود اعلام کرده است که زمان مشترکان برای این شرکت ارزشمند است و نمی‌خواهد آن را هدرکند. این شرکت قصد دارد زمان انتظار رسیدن تکنسین‌های خود به خانه مشترکین را طبق برنامه‌ای خاص اطلاع رسانی کند.

زمانی که مشتریان با قرار قبلی، منتظر رسیدن یکی از تکنسین‌های کامکست هستند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن MyAccount، ۳۰ دقیقه پیش از رسیدن تکنسین، موقعیت دقیق جا‌به‌جایی او را در نقشه ردیابی کنند. اگر تکنسین تاخیر داشته یا کار او در خانه یکی دیگر از مشتریان طول کشیده باشد، می‌تواند موقعیت خود را اعلام کرده و مشترک متناسب با این پیام، برای زمان خود برنامه‌ریزی کند.

این شرکت پیش از این نیز به منظور ارتقای تجربه مشتری، مدت زمان سرویس‌دهی خود را به دو ساعت کاهش داده بود.

خدمات مشترکین کامست در میان مردم شهرت چندان خوبی ندارد. زمان تکنسین‌های این شرکت از قبل به صورت کامل رزرو شده و محدودیت‌های شدید زمانی موجب تاخیرهای طولانی مدت تکنسین‌ها می‌شود. به همین علت ارتقای خدمات مشترکین به یکی از اهداف اصلی کامکست تبدیل شده است. اگرچه اقدام اخیر این شرکت به جای مشکل اصلی،‌ تنها به نشانه‌ها می‌پردازد.



نظرات غیرفعال است.