کد خبر: 14250
شاتل در تبلیغات جدیدش مدعی شد:

تنها ۱۰ درصد از مشتریان شاتل از طریق تبلیغات جذب می‌شوند

Shatel's Billboard Norouz 93 Small Size (1)سینا: شرکت اینترنتی شاتل اعلام کرده است تنها ۱۰ درصد از مشتریانش از طریق تبلیغات جذب می‌شوند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این شرکت مانند روال‌های قبلی خود در دور جدید تبلیغاتش در بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر، از ابتدای سال ۹۳ از یک طرح مفهومی و تبلیغات نگه‌دارنده (Interruptive) بهره برده است.
در طراحی جدید بیلبوردهای تبلیغاتی شاتل، بخش عمده‌ای از بیلبورد استفاده نشده است و در بخش کوچکی از آن شاتل به این پرسش که چرا از فضای بیلبورد استفاده نشده، اینگونه پاسخ می‌دهد که کمتر از ۱۰ درصد از مشتریان شاتل از طریق تبلیغات جذب می‌شوند.
فارغ از آنکه آیا شاتل قصد دارد در آینده ۹۰ درصد جای خالی در بیلبورد را با تکمیل طرح حاضر پر کند یا نه، با زیرکی به مخاطب می‌گوید چیزهای مهم‌تری هست که مشتریان شاتل بدان خاطر جذب این شرکت می‌شوند.
براساس این طرح، شاتل معتقد است ۹۰ درصد مشتریانش از طریق توصیه به دیگران و با اتکای به سرویس‌دهی مطلوب جذب این شرکت شده‌اند.
به طور کلی، این سبک از تبلیغات به جای تبلیغ مستقیم محصول یا خدمت، تصویر سازمان را مورد هدف قرار می‌دهد چراکه در شرکت‌های خدماتی که کالای آنان ملموس و قابل مشاهده نیست، ساختن تصویر سازمان در ذهن مخاطب از پرداخت به جزییات خدمات به مراتب با اهمیت‌تر است.
گفتنی است، براساس چندین دوره اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر معرفی برترین اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، شاتل رتبه نخست را در تمامی دوره‌ها به دست آورده است.



نظرات غیرفعال است.