ایرانسل ایزوی “ارزش برند” و “نشان بینالمللی اعتماد مشتریان” دریافت کرد
سینا: در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور-آیتک-، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بینالمللی ارزش برند، ایزو ۱۰۶۶۸، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بینالمللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات گردید.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، گواهینامه بینالمللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابیهای و نظرسنجیهای چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.
ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور،شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان -رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد -رییس شبکه سراسری خانههای صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از روسا و مدیران شرکتهای بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
گفتنی است؛ پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی براساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.