کد خبر: 9610
با نظارت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي بر اجراي SLA

اپراتورهای اینترنتی ۷ میلیارد ریال خسارت داده‌اند

سینا: اپراتورها ۷ میلیارد ریال خسارت به مشترکان سرویس‌های فناوری اطلاعات پرداخت کرده‌اند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: موافقتنامه سطح خدمات سرویس‌های اینترنتی (SLA) برای اولین بار در کشور در سال ۹۰ بهصورت زنجیره‌ای عملیاتی شد که با اجرای این موافقتنامه و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مبلغ ۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۷۶۶ هزار ریال خسارت از سوی اپراتورها به مشتریان پرداخت شده است.
حسن رضوانی با اشاره به اینکه در این زنجیره شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و دارندگان پروانه‌های ISP، ISDP و PAP حضور دارند، افزود: در راستای ارتقاء حقوق ذینفعان به ویژه مردم، تمامی اپراتورها ملزم به مبادله توافقنامه سطح خدمات سرویس‌های اینترنتی (SLA) با مشتریان خود هستند و در صورت تخلف از تعهدات باید خسارت توافق شده را به مشتریان خود پرداخت کنند.



نظرات غیرفعال است.