کد خبر: 2709

اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی نوکیا راه اندازی شد

سینا:  اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی نوکیا از ۱۵ فروردین ماه ۸۹ کار خود را در اصفهان آغاز کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات(سینا) از روابط عمومی نوکیا در ایران، ،نوکیا در راستای برنامه افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در ایران نخستین مرکز خدمات پس از فروش استانی را در اصفهان راه اندازی کرد.
مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران در این باره گفت: بعد از تاسیس مرکز تماس نوکیا در ایران که چندی پیش رکورددار بالاترین میزان تماس در منطقه شناخته شد و همچنین سرویس پیام کوتاه تشخیص اصالت گارانتی، آخرین دستاوردهای خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، تاسیس اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی با برند نوکیا در اصفهان گامی دیگری است در راستای تعهدی که همواره نوکیا در ایران نسبت به مصرف کنندگان در جهت حمایت از حقوق آنها داشته است.
هومن معصومی راد افزود: پس از راه اندازی اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در تهران، تاسیس این مرکز استانی در اصفهان جزئی از برنامه خدمات پس از فروش نوکیا در ایران در جهت گسترش این مراکز بوده و به زودی شاهد تاسیس آنها در سایر استان ها نیز خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکنون این مرکز در اصفهان آماده است تا خدمات پس از فروش را به تمامی کاربران گوشی های با گارانتی و همچنین بدون گارانتی نوکیا ارائه دهد.

کاربران نوکیا می توانند به منظور دریافت جزئیات بیشتر با شماره تلفن های ۰۳۱۱-۲۲۲۴۷۴۴ و ۰۳۱۱-۲۲۲۷۷۷۳ با این مرکز واقع در خیابان فردوسی اصفهان تماس بگیرند. ضمنً شماره تلفن ۰۲۱-۲۳۰۱۳ نیز پاسخگوی سوالات آنها در این رابطه خواهد بود.



نظرات غیرفعال است.