اعطای استاندارد بینالمللی اعتماد مشتریان و نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی به شاتل
سینا: شاتل استاندارد بینالمللی اعتماد مشتریان و نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی دریافت کرد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی شاتل، در نهمین اجلاس سران و مدیران ناپک (NAPEC) که ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ و با حضور نمایندگان ویژه دولت، مراکز پژوهشی و ۱۲۰۰ نفر از مسوولان و مدیران بخش خصوصی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت شاتل از میان ۹۸۰ شرکت حاضر در این ارزیابی به عنوان فعال تراز اول در صنعت خدمات اینترنت، با کسب نشان و استاندارد بینالمللی اعتماد مشتریان (TBA) که از سوی اتحادیه اروپا صادر میشود و دریافت تندیس و لوح نشان نوآوری در کیفیت خدمات اینترنتی مورد تقدیر قرار گرفت.
گفتنی است، هفته گذشته نیز شاتل از سوی جشنواره ملی برند محبوب عنوان محبوبترین برند اینترنتی کشور را به دست آورده بود و طی چند دوره متوالی نیز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان برترین ارایهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت برگزیده شد.