کد خبر: 9735

ارائه خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت به بیش از ۳ هزار پذیرنده

سینا: سامانه خرید اینترنتی بانک ملت به سه هزار و ۲۰ پذیرنده، خدمات پرداخت اینترنتی ارائه می‌دهد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی بانک ملت، سامانه پرداخت و خرید اینترنتی این بانک، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و تاکنون خدمات خود را به دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی در سطح کشور ارائه داده است.
بر اساس این گزارش، از میان درگاه‌های ایجاد شده برای ارائه خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت، ۳۹۳ درگاه متعلق به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و یک هزار و ۵۸۷ درگاه متعلق به شرکت و سازمان‌ها و یک هزار و ۴۰ درگاه متعلق به فروشگاه‌های حقیقی دارای مجوز است.
این گزارش حاکی است، در میان این پذیرندگان خدمات خرید اینترنتی بانک ملت، شرکت‌هایی مانند شاتل،‌ رایان مهر دانش سنج، ارتباطات سیار، مبین نت و ایرانسل از جمله مشتریان کلیدی این بانک هستند.



نظرات غیرفعال است.