کد خبر: 14159

ارائه خدمات جامع همراه اول در تمامی شعب امور مشترکین تهران و البرز

سینا: مشترکین همراه اول از این پس می توانند برای دریافت هر گونه خدمت به یکی از شعب امور مشترکین شرکت خدمات اول TCT در استانهای تهران و البرز مراجعه کنند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، از روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT، علیرضا اصغرنژاد، معاون اجرایی شرکت خدمات اول TCT با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین همراه اول، طرح مدیریت سامانه ارتباط با مشتریان همراه اول در تمامی شعب استانهای تهران و البرز اجرا شد.
وی افزود: پس از آموزش تمامی پرسنل شعب و ایجاد دسترسی های لازم، از این پس تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین همراه اول در سراسر شعب امور مشترکین استان های تهران و البرز ارائه می شود.
اصغرنژاد با بیان این که مشترکین همراه اول علاوه بر دریافت خدمات و سرویس های همراه اول می توانند برای ثبت و رسیدگی به شکایات نیز به یکی از شعب امور مشترکین مراجعه کنند، اظهار داشت: حل مشکلات مشترکین همراه اول در خصوص آنتن دهی، آوای انتظار، تماس با خارج از کشور، تماس با ۹۹۹۰، وصل و حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، پیامک سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS ، MMS ، VMS، USSD، بسته ها، کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده، تماس بان، مشکلات مربوط به طرح های همراه اول، سوء استفاده مالی از طریق پیامک، رومینگ انتقال شارژ، جوایز و بسته های تشویقی، رسیدگی به شکایات تمامی کانال های سرویس دهی و … در تمامی شعب شرکت خدمات اول TCT در تهران و البرز امکان پذیر است.
وی با اشاره به این که در هر مرحله از پیگیری مشکلات مشترکین همراه اول اطلاع رسانی لازم از طریق پیامک به مشترک انجام می شود؛ افزود: با راه اندازی این شبکه تمامی مشترکین همراه اول می توانند با مراجعه به یکی از شعب شرکت خدمات اول TCT خدمت درخواستی را دریافت و یا با طرح مشکل و انعکاس آن به شبکه کارشناسی رسیدگی به شکایات همراه اول، موضوع را پیگیری کنند.
اصغرنژاد از رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ شده از سوی همراه اول در شعب امور مشترکین شرکت خدمات اول TCT خبر داد و تاکید کرد: تمامی ضوابط ابلاغ شده از جمله فروش کارت شارژ و سیم کارت با قیمت مصوب همراه اول در شعب با دقت انجام می شود و مشترکین می توانند با اطمینان خاطر برای دریافت خدمت مورد نظر به یکی از شعب امور مشترکین در سطح استان تهران و البرز مراجعه نمایند.
معاون اجرایی شرکت خدمات اولTCT، هدف از اجرای این طرح را مشتری مداری و سهولت در روند خدمت رسانی به مشترکان همراه اول خواند و تصریح کرد: در فاز اول این طرح که خردادماه ۹۲ عملیاتی شد تعداد ۹ شعبه و در فاز دوم تعداد ۵۱ شعبه از شعب امور مشترکین قادر به پاسخگویی همه جانبه به مشکلات مشترکین همراه اول بودند که با پیگیری های انجام شده، برگزاری دوره های آموزشی و ایجاد دسترسی های لازم در شعب اکنون این امکان برای تمامی شعب در استانهای تهران و البرز فراهم شده است.



نظرات غیرفعال است.