اختلال در شبکه وایمکس مبیننت طی یک هفته آینده
سینا: مبیننت اعلام کرد به دلیل توسعه زیرساختهای شبکه، امکان دسترسی مشترکین وایمکس مبیننت به اینترنت در طول هفته جاری با مشکل روبهرو خواهد شد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، روابط عمومی این شرکت به تمامی مشترکین خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم وایمکس مبیننت اعلام کرد که به منظور توسعه جغرافیایی و افزایش قابلیتهای زیرساختی شبکه وایمکس مبیننت در سطح کشور، ممکن است چند ساعت در شبانهروز دسترسی آنها به اینترنت با اختلال مواجه شود و این موضوع تا انتهای هفته به طول بیانجامد.
در اطلاعیه مبیننت آمده است: بهطور حتم افزایش کیفیت ارایه خدمات و رضایتمندی مشترکین که از مهمترین دغدغههای شرکت ارتباطات مبیننت به شمار میرود، نیازمند ارتقای توانمندی زیرساختها و توسعه شبکه است. بنابراین علیرغم میل ما، قطعی اینترنت در ساعاتی از شبانهروز در این هفته غیرقابل اجتناب خواهد بود.
روابط عمومی شرکت ارتباطات مبیننت، پیشاپیش بابت بروز این مشکل از تمامی مشترکین عزیز عذرخواهی کرده و وعده داده پس از بازگشت شبکه به حالت عادی، با افزایش مدت زمان اشتراک آنها، این خسران را به نحوی شایسته جبران کند.
سلام . من هم مشکل مشابهی دارم . حدود ۱۰-۱۲ روز که اینترنتم کامل قطع بود . الان ۲-۳ روزه که وصله ولی قدرت سیگنال خیلی پایین اومده جوری که حتی ۱ چراغ از ۳ چراق مربوط به قدرت سیگنال روی مودم روشن نمیشه ( دقیقا تو همون موقعیتی که قبلا هر ۳ چراغ روشن میشد ). هر ۱۰-۱۵ دقیقه هم برای چند ثانیه قطع میشه و دوباره وصل میشه . ۲ بار هم زنگ زدم به مرکز خدمات مشتریان مبین نت ( ۸۳۸۶۹۹۹۹ و ۰۹۶۷۹۰ ) که اگه کاری میشه کرد بهم بگن . هر دو بار راهنماییم کردن مودم رو دوباره تنظیم کردیم ولی چیزی دست نشد و جواب دیگه ای هم برای این مشکل نداشتن …
سلام
.برای منم همین مشکل وجود داره.روز اول که مبین نت گرقتم تمام سیگنالها فول بود اما الان حتی یک چراغ هم روشن نیست.اما مشکلی برا ابنترنتم بوجود نیومده امیدوارم چیز خاصی نباشه